[Tajfutas] Hungária Kupa kapcsán - hol voltak a válogatottak? - vita indító

Zoltan Szlavik z.szlavik at gmail.com
2014. Aug. 26., K, 17:54:04 CEST

Viszont nagyon jó volt látni és közvetíteni a 10-18 évesek csatáját, jó
hogy Ők még komolyan veszik a Hungáriát, vigyázni kell erre a generációra!
Egyetértek azzal, hogy jobb lenne többet itthon látni a külföldi
magyarokat, pl. Lenkei Zsolti jelenléte időről időre sokat jelentene az
ellenfeleknek és a fiataloknak (is). Legutóbb ha jól emlékszem a
salgótarjáni ONEB-en bukkant fel Zsolti és nagyon jót tett a versenynek a
jelenléte (kedvenc szpíkerkedésem volt nekem is).

A Hungária Kupán ha erre van igény, akkor talán 1 vagy 2 nap lehetne
pénzdíjas elit versenyt rendezni szerintem.
zka