[Tajfutas] Térkép utómunkák és nyomatok javaslat

TIPO Miksi tipomiksi at chello.hu
2013. Okt. 18., P, 09:25:58 CEST

Határozottan ellene vagyok, hogy technológiát tiltsunk, még az IOF ajánlás
(figyelem: ajánlás, nem tiltás!) ellenére is.
Minőségi kritériumot kell megállapítani, méghozzá több szintűt, mint ahogy a
versenyekkel szembeni követelmény is több szintű, az edzőversenytől az
OB-ig, sőt EB-VB-ig. És ne csukjuk be a szemünket: a költség is szempont.

Bogdány Miklós/TTE