[Tajfutas] Térkép utómunkák és nyomatok javaslat

Scultéty Márton marton.scultety at mtfsz.hu
2013. Okt. 18., P, 10:00:37 CEST

Ezt tudtam, de az egész ott borul meg, hogy egy csomó térkép kerül
kiadásra nem rangsoroló versenyekre K-szám nélkül. Még akár új
területekről is, nem beszélve a felújításokról.
Mostanában azon (is) vagyok, hogy legalább a BTFSZ szintjén a térképek
elektronikus állományait listázzuk utolsó frissítés és tulajdonos szerint.

Üdv,
Skuló Marci