[Tajfutas] Térkép utómunkák és nyomatok javaslat

amolnar at btfsz.hu amolnar at btfsz.hu
2013. Okt. 17., Cs, 23:28:52 CEST

Vaze!

Ameddig egy profinak mondott, megfizetett térképész képtelen egy OB
térképét normálisan kinyomtatni (egy jó nyomdagépen), addig igenis
kell a dpi -ről is beszélni! És ezt egy (az én szememben is) még
profibbnak tartott (térképész) ellenőrző bíró pedig átengedi a rostán!
(gyk.: lila tökéletes, térkép gagyi felbontással)
Én se vagyok profi, de a szemem még jó (közelre)!
És ne erőltessük ezt az offszett nyomást arra a nyavalyás vastag,
gagyi papírra - ami wc papírnak sem jó az erdőben!
Oké, nem 100% a nyomdában készülthöz! De van majd nem hasonló
színvonalú és olcsóbb megoldás is! És kevésbé macerás elkészíteni a
végterméket (számomra).

Mozsár

ui.: ki a ménkű találta ki a piros pályanyomtatást a (megfelelő) lila helyett?

Idézet (Scultéty Márton <marton.scultety at mtfsz.hu>):