[Tajfutas] Térkép utómunkák és nyomatok javaslat

Tamas TOTH info at geomega.hu
2013. Okt. 17., Cs, 21:30:55 CEST

Sziasztok!

> Ezt a témát szerintem a most téli versenybírói képzésen lenne célszerű
> még alaposabban kivesézni.
>
> Tavaly volt egy javaslat, ami a 3 nagy kétfordulós egyéni országos
> bajnokságon kötelezővé tette volna a direkt színes ofszetnyomtatást,
> de akkor győzött az az álláspont, hogy megfelelő szakértelemmel
> digitálissal is hozható az a minőség. Viszont nem sok elrontott direkt
> színes nyomdai térképre emlékszem az elmúlt két évtizedből, ellenben
> jóval több gagyi digitálisra jönnek a panaszok, úgyhogy remélem idén
> átmegy a javaslat.

Remélem, hogy nem lesz ennyire maradi a döntés.
Ha jól értem, a "3 nagy kétfordulós egyéni országos bajnokság" egyike a KOB.
Idén ezen a versenyen nem direkt ofszetnyomással készült a térkép,
volt viszont szakértő előkészítés és odafigyelés a nyomdára.
Martin már megírta a részleteket, ehhez csak annyit tennék hozzá,
hogy az előremutató gondolkodás nem a tiltás, hanem a szabályozás /
képzés lenne.

Valami azt súgja, hogy nem az oszetnyomdáké a jövő.
Nem kellene ezt figyelembe venni a döntés meghozatalakor?

TT