[Tajfutas] Térkép utómunkák és nyomatok javaslat

Scultéty Márton marton.scultety at mtfsz.hu
2013. Okt. 17., Cs, 20:47:04 CEST

Sziasztok!

Ezt a témát szerintem a most téli versenybírói képzésen lenne célszerű
még alaposabban kivesézni.

Az OCSB-n a piros pályanyomtatás is elég meghökkentő volt (színtévesztők
bizonyára erősebb kifejezést használnának), miközben a bója-logó meg a
legutóbbi ofszetnyomtatás miatt barnaként volt a térképen. :-)

Tavaly volt egy javaslat, ami a 3 nagy kétfordulós egyéni országos
bajnokságon kötelezővé tette volna a direkt színes ofszetnyomtatást, de
akkor győzött az az álláspont, hogy megfelelő szakértelemmel
digitálissal is hozható az a minőség. Viszont nem sok elrontott direkt
színes nyomdai térképre emlékszem az elmúlt két évtizedből, ellenben
jóval több gagyi digitálisra jönnek a panaszok, úgyhogy remélem idén
átmegy a javaslat.

A 200-250 fős Kalocsa Kupa tud direkt színes nyomdai térképpel menni,
amit az egyik legjobb térképészünk csinál, ez igazán példa lehet a
majdnem négyszer akkora OB-knak.

Az előző levélben nem igazán értettem az 1200 dpi emlegetését sem,
hiszen pont azért viszünk pdf fájlokat a digitális nyomdáknak képfájl
helyett, mert az vektoros, és nem raszteres.

Üdv,
Skuló Marci