[Tajfutas] HOB

Pap Attila papattila at petrolterv.hu
2013. Már. 26., K, 11:08:08 CET

Sziasztok!

Én meg veletek nem értek egyet, illetve azzal, hogy bármikor kritikusan
fogalmazunk a listán, előbb-utóbb jön egy önjelölt védőügyvéd, aki minden
rendezőt elkezd sajnálni és a védőbeszédet mond értük.

Ahogy látom az eredménylistában, mindketten végigmentetek, van idő a nevetek
mellett és mentesültetek az SI hiba alól.

Akkor kérlek, ne hasonlítsátok a helyzeteteket a miénkhez. (Az időket
tekintve valszeg Péter sem lett volna dobogós, ha végig kell lyukasztania a
pályán és még vagy 50 mp-el megtoldják a célidejét.)

Egyébként gratulálok, még mielőtt bunkónak titulálna bárki.

Nem a rendezői hozzáállást szóltuk meg, hanem hangot mertünk emelni egy hiba
miatt, ami az egyesületünket (és másokat is) sújtott.

Igen.nem megyek el a Nyírségi versenyekre mostanában (Szegedről), mert van
elég verseny elérhető távolságban. (Szombaton 8,5 órát vezettem azért, hogy
kimeszeljenek önhibámon kívül!!!)

Örültem, amikor megtudtam, hogy hosszú idő után újra ide tettek bajnokságot,
mert régebben sokat versenyeztem ezen a környéken és azok jók voltak.

Neveztem, mert akárki akármit mond, egy OB titulus kötelez.

Elvárható, hogy korrekt térképen, korrekt terepen, minden versenyző azonos
esélyekkel és feltételekkel induljon. Ez a minimum szint. Ezután jöhet a
körítés.

Három nap elteltével, még mindig nincs végleges eredmény.

Hogy lehet az, hogy az ellenőrzőbíró szakosztályom minden tagjának az
eredményét a helyszínen elfogadta, de mégis fele-fele arányban érvényesnek
és érvénytelennek tünteti fel az eredménylistában. Egyszerre vártuk meg,
amíg végigszőrőzte a lyukasztásokat.felírta egy papírra, hogy oké és ennyi.

Ugyanez a random eredményértékelés figyelhető meg más szakosztályok
versenyzőinél is.

Én a terepről, térképről, pályákról nem ejtettem szót, mert nálam az most
másodlagos. Bár tényleg elég egyszerűre sikeredett, mutatja ezt a mi
kategóriánkban a 16 perccel jobb győztes idő is.

A terep meg tényleg olyan, amilyen.azért azt előre lehetett tudni, hogy nem
egy Kotlóhegy.aki nevezett az szerintem kábé tudhatta, hogy mire számítson.

A legfőbb gondom az, hogy többen nem azt kaptuk, ami elvárható egy OB-tól.

Részemről befejeztem a kritikák sorolását, mert egyrészről nem jut el oda,
ahová kell, másrészről mindig lesz, aki másként látja (térképet kapott,
futott, ennyi elég is). Egyébként nem elég!!!! Erre pont jók a környékbeli
RR versenyek, ami kihozható 1-1 óra autóútból és a 800 HUF nevezési díjból.
De nem egy OB!

A dühömet kifutom majd a hétvégi Maccabi kupán, ahol mindig azt kapjuk, ami
elvárható. Korrekt rendezés, korrekt pályák stb.

Béke (ahogyan Oszi szokta mondani)

Üdvözlettel:

Pap Attila

  _____