[Tajfutas] HOB

Zentai József jozsef.zentai at gmail.com
2013. Már. 26., K, 10:18:47 CET

Laci!

Voltak nekik korábban is országos szintű-lebonyolítású versenyeik.(szinte mindegyiken ha csak tehettem részt vettem)
A HOB mostani vb tagjai közül olyanok is részt vettek a bajnokság lebonyolításában, akiket a zempléni Hungária kupa rendezői között is megtalálunk.

Tehát, már adtak nekik lehetőséget, volt, lehetett tapasztalatuk a versenyrendezés terén!

S lám ez történt, ami történt, Baki, baki hátán egy magyar bajnokságon. (Pedig a maximális jóindulat a segítő szándék minden egyes személyben-rendező bizonyára megvolt,de most csak ennyire futotta)

A nemzet fő sportjában (hogy a fene vinné el) a labdarúgásban, a játékvezetőket ilyen hibák miatt több kevesebb időre a partvonalon túlra eszik.

Te meg újabb országos szintű versenyeket javasolsz nekik adni.

Én, inkább nekik most a pihenést javaslom.

Mély tisztelettel: Popey