[Tajfutas] térkép

péter kovács kovacsp969 at gmail.com
2013. Már. 8., P, 17:27:40 CET

Ez is egy olvasat...
Jogilag biztos meg is állja a helyét. (de már rég nem hiszem azt, hogy a
jog az mindenki javát szolgálná)
Az én olvasatom meg az, hogy valakik jó térképeket készítettek valahol,
ezeket mások lenyúlták. Akiket megkárosítottak, jogorvoslatért folyamodtak,
pereltek, nyertek.
A vesztes fél (a lenyúló) meg "kilóra" megvette őket perestül, mindenestül.
A pert (immár maga ellen) ejtette, az állományokat megtartotta, a
dolgozókat pedig kirúgta (akik a jó térképeket készítették).

Minden szabályos, minden jogszerű, de iszonyat vérforraló az egész.
Vagy te tényleg úgy gondolod Miki, hogy ez így szép, jó, és kerek?

Bocs, csak azért húztam fel magam ennyire, mert több régi kedves kollégám
(nagyon jó szakemberek) van a kirúgottak között.
Kellett nekik jól dolgozni! Ha sz.rt csináltak volna, akkor azt nem
másolják le...

Jerome K. Jerome így ír erről a Három ember kerékpáron c. könyvében:
" De a főszerkesztőnk tapasztalt ember volt, és az volt az elve, hogy a
törvényt minden esetben kerülni kell.
-Ha egy útonálló az órámat követelné, nem adnám oda neki
-Ha erőszakoskodna, bár nem vagyok harcias ember, védekeznék.
-De ha kijelentené, hogy törvényes úton próbálja megszerezni, azonnal
kivenném a zsebemből, és átnyújtanám neki, azzal a boldog tudattal, hogy
olcsón úsztam meg."

kovacsp