[Tajfutas] térkép

péter kovács kovacsp969 at gmail.com
2013. Már. 8., P, 11:03:27 CET

A Janó 3. linkjében ecsetelt lenyúlás esetében sajnos ez még nem a
végkifejlet volt.

Igen, a C. kiadó megvédte atlaszát, pert nyert a térképeit lemásoló M.
kiadó ellen.
A drámai végkifejlet pedig az, hogy ezek után az M. kiadó felvásárolta a C.
kiadót (a felperest), ezzel jogtisztán is megszerezte annak állományait, és
szélnek eresztette annak dolgozóit.
Szép magyar valóság :-(((
kovacsp