[Tajfutas] térkép

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2013. Már. 7., Cs, 21:42:21 CET

Sziasztok,
Ugye, az ELTE gépei adnak helyet ennek a fórumnak?
Ők elég pontos választ tudnak adni a kérdésekre.
Addig is egy-két olvasnivaló:
http://www.kormany.hu/download/7/f0/90000/T_2012_046_XLVI_%28V_22%29_torveny.pdf
http://www.foldhivatal.hu/index.php?option=com_content&task=view&id=200
http://www.sztnh.gov.hu/testuletek/szjszt/SZJSZT_szakvelemenyek/2010/PDF/szjszt_szakv_2010_14.pdf
és egy zöldmezős beruházás, ahol a Tibor által szervezett edzői konferencia lesz:
http://tajfutaspecs.hu/images/stories/terkepjavitas/javit2.pdf

Ahogy egy ellenőrzőpont 30 m belüli elhelyezésével kapcsolatban csak azt tudom mondani, hogy önmérsékletet tanúsító pályakitűzőkre és megfelelő pillanatokban határozott fellépésű ellenőrző bírókra van szükség, itt ebben a témakörben csendes "belső" egyeztetéseket javasolnék az érintetteknek. (Azt hiszem én is közéjük tartozom.)
Üdv,
Homo Navigators