[Tajfutas] Mágneses deklináció

Szabó László lacoqa at t-online.hu
2013. Jún. 20., Cs, 16:02:51 CEST

A NOAA viszont nem foglalkozik az EOV-val, valószínűleg azt se tudja, hogy eszik vagy isszák....

Én sem tudtam eddig. Ha iránymenetnél tévedtem 20-30 métert akkor azt hittem én vagyok a hibás. Leendő unokáimnak ezután hivatkozhatok arra, hogy az előző negyven évben sosem én hibáztam, hanem az a fránya mágneses deklináció az oka

szabó laci