[Tajfutas] r Áder János köztársasági elnök diszvacsora vendége ma Liszka Eszter

Julianna Grant jzgrant at yahoo.co.uk
2013. Jún. 18., K, 11:25:33 CEST

Jenő!

Akár elfogadható, akár nem, az angolok így nevezik a
mezei/terep futást. Gondolom ez abból alakult ki, hogy nem pályán (track) hanem
a természetben üzik. Hogy a Gerzson dilemmáját is figyelembe vegyük, mivel
mindig ki van szalagozva, hogy merre kell futni, mehet az ösvényen, úton, de
keresztül a mezõn is. Persze az úton futás a leggyakoribb.

Júlia