[Tajfutas] POCSB

Zoltán Gyalog zoligyalog at gmail.com
2013. Jún. 10., H, 12:28:58 CEST

Kedves Janó!

Mindig megfogadom, hogy nem állok le vitatkozni a nagyon ráérő emberekkel,
mert nekem úgysem lesz annyi időm, hogy minden levélváltásra reagáljak, de
ha már megszólítottál, leírom, hogy mitől gondoltuk, hogy izgalmasabb lesz.

Ha jól tudom, te még nem indultál ilyen versenyen, de normál versenyen
annál inkább. Az sem izgalmas egy kívülállónak, legfeljebb belülről.
Ezért nem vagyunk olimpiai sportág.

Természetesen nem gondolhatta senki, hogy az egész mezőny egyszerre rajtol.
A kategóriánkénti tömegrajthoz elegendő számú sörpad, és filc fog a
rendelkezésre állni.
A kötelező pontok pillangózva lesznek, aminek köszönhetően nem lesz
lehetőség ragadni egy jobb csapatra.

A befutó azért lesz izgalmasabb, mert könnyen előfordulhat, hogy különböző
csapatok utolsó futói egyszerre érnek a befutóponthoz (ahol a többiek
legelésznek, vagy pasziánszoznak), így akár a váltóknál előforduló hajrá
dönthet egy-egy helyezésről.

Üdv
Zoli

ui: A Jukola élő közvetítését majd követem, ha már nyugdíjas leszek, és
baromira rá fogok érni (jelenleg egy kicsit hosszú, és unalmas számomra).