[Tajfutas] POCSB

Vankó Péter vanko at mono.eik.bme.hu
2013. Jún. 10., H, 12:42:38 CEST

Már nagyon unom, hogy Janó - aki soha nem indult a POCS-on - állandóan
kritizálja. (Ettől függetlenül is úgy érzem, hogy erősen
túlreprezentált a listán. Már az is felmerült bennem, hogy
leiratkozom, de - ahogy MM írta egyszer - szerencsére ott van a Del
gomb. Amúgy jó lenne itt is egy "ignor" funkció: egy geocachinges
portálon pl. beállíthatod, hogy kinek az üzeneteire, hozzászóllásaira
nem vagy kiváncsi ...)
Tavaly azt is leírta valaki (ő vagy más), hogy ebben a versenyben
sokkal nagyobb a szerencsefaktor. Akkor én nagyon szerencsés lehetek,
mert eddig az összes POCSB-ot megnyertem a csapatommal a saját
kategóriánkban.
Ehhez azt a titkot is elárulom, hogy mi se a rajtban, se később nem
ülünk le rajzolgatni, nemsétálunk sehol, és a célba is futva érkezünk
be.

A tömegrajtnak nem örülök, nem látom, miért lesz ettől izgalmasabb
vagy jobb a verseny.

VP

Idézet (Kelemen János <kelemen.janos111 at t-online.hu>):