[Tajfutas] árak

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2013. Júl. 18., Cs, 21:29:06 CEST

Sziasztok!

Nagyon jó ötletnek tartom, hogy a versenyengedéllyel rendelkezők
kedvezményt kapnak, viszont nem látom okát, hogy a szenior kategóriákra ezt
miért ne alkalmaznánk. Rangsoroló versenyeken gyakran egyes kategóriákban
azért nem lehet rangsorpontot futni, mert sokan azon spórolnak, hogy nem
váltják ki a versenyengedélyt, és ezért nincs a mezőnyben 5 érvényes
versenyengedéllyel rendelkező versenyző. Elég gyakori ez a szituáció még
egyéni országos bajnoki döntők szenior kategóriáinak B futamaiban is.

Az érem másik oldala: A versenyengedély díjának kifizetésével véleményem
szerint a versenyzők jogot szereznek arra, hogy a hivatalos rangsorpontos
eredményekről folyamatosan, és ne a jelenlegihez hasonló nagy késésekkel
értesüljenek. Ha az aktuális rangsorpontok számítása továbbra is ilyen
döcögősen megy és a szövetség önkéntesek felajánlott segítségét sem fogadja
el, akkor erősen fontolóra veszem, hogy a jövő évtől én sem váltom ki a
versenyengedélyt. (Viszont hasonló vagy annál nagyobb összeggel más
formában továbbra is részt kívánok venni az utánpótlás nevelés
finanszírozásában.)

Egyébként véleményem szerint nagyon időszerű lenne már a rangsorpont
számítás reformja is - legalább is a szenior rangsorpontok vonatkozásában.

Üdv:
Gerzson