[Tajfutas] árak

Vida Istvan vipisti at vipmail.hu
2013. Júl. 19., P, 13:00:49 CEST

  Sziasztok!! Az ötlet nagyon kezdeményező, de:  elsősorban a vezetésnek kellene olyan munkákat felvállalni, hogy a  MOB legalább 16-os keretébe jussunk!! :-)  !!         Be kellene vezetni egy   10 000.- forintos TÁJFUTÁS PÁRTOLÓI TAGDÍJAT, azoknak, akiknek nincs versenyengedélye, viszont nevezési díjukkal nem támogatják a bandánkat ! Ha jól tudom még az elnökségben is van versenyengedély nélküli!Marcit viszont a honlapon a funkcionáriusok között nem láttam.  De munka szempontjából a leg aktívabb!!    Gerzson! Az utánpótlás nevelés különben sem pénz kérdés!  Elsősorban nem nagy versenyeken kell a gyerekekkel megszerettetni a tájfutást!  A helyi kisversenyek rendezésével megfoghatók a gyerekek és a SZÜLŐK is  a tájfutás számára!  ÉN volt, hogy dacból nem volt egy évig versenyengedélyem (MOST IS VANNAK ILYENEK!!!), de rájöttem nem az a megoldás!   Ennek bizonyítására v. cáfolására csinálj egy résztvevői  listát-statisztikát- ranglistát/(ahogy gondolod!) a budapesti kisversenyekről. A versenyek 10-15%-a EK! ezek vagy újak, vagy VE. nélküliek! Dicséret illeti KAPOSVÁRT, ahol a pétek a kisversenynap! Egy 15-20 ezer fős városban már  szerintem érdemes rendezni!!! Megtanítani először a gyerekeket, felnőtteket és csak utána nagyversenyre és OB-kra vinni!!     ViPi -- Eredeti üzenet -- Feladó: Kéri Gerzson <gfkeri at gmail.com> Címzett: Scultéty Márton <marton.scultety at mtfsz.hu>, Scultéty Márton <marton.scultety at mtfsz.hu>, Tájfutó lista <tajfutas at lazarus.elte.hu> Elküldve: 2013. július 18. 21:30 Tárgy : Re: [Tajfutas] árak       Sziasztok!Nagyon jó ötletnek tartom, hogy a versenyengedéllyel rendelkezők kedvezményt kapnak, viszont nem látom okát, hogy a szenior kategóriákra ezt miért ne alkalmaznánk. Rangsoroló versenyeken gyakran egyes kategóriákban azért nem lehet rangsorpontot futni, mert sokan azon spórolnak, hogy nem váltják ki a versenyengedélyt, és ezért nincs a mezőnyben 5 érvényes versenyengedéllyel rendelkező versenyző. Elég gyakori ez a szituáció még egyéni országos bajnoki döntők szenior kategóriáinak B futamaiban is.Az érem másik oldala: A versenyengedély díjának kifizetésével véleményem szerint a versenyzők jogot szereznek arra, hogy a hivatalos rangsorpontos eredményekről folyamatosan, és ne a jelenlegihez hasonló nagy késésekkel értesüljenek. Ha az aktuális rangsorpontok számítása továbbra is ilyen döcögősen megy és a szövetség önkéntesek felajánlott segítségét sem fogadja el, akkor erősen fontolóra veszem, hogy a jövő évtől én sem váltom ki a versenyengedélyt. (Viszont hasonló vagy annál nagyobb összeggel más formában továbbra is részt kívánok venni az utánpótlás nevelés finanszírozásában.)Egyébként véleményem szerint nagyon időszerű lenne már a rangsorpont számítás reformja is - legalább is a szenior rangsorpontok vonatkozásában.Üdv:Gerzson      2013. július 18. 12:11 Scultéty Márton írta, <marton.scultety at mtfsz.hu>: Sziasztok!Újításként viszont a versenyengedéllyel rendelkezők kedvezményt kapnak az alap nevezési díjból - reméljük, ezt a kezdeményezést később mások is átveszik, elősegítve ezáltal a versenyengedély-kiváltás növekedését és azon keresztül a sportágfejlesztési terv megvalósítását, amely ugyebár részben a versenyengedély-díjakból finanszírozza az utánpótlás-nevelő klubok edzői támogatását.Kiírás megtalálható az MTFSZ-honlapon, nevezni az ENTRY-ben lehet.Üdv,Skuló Marci  _______________________________________________Tajfutas mailing listTajfutas at lazarus.elte.huhttp://lazarus.elte.hu/cgi-bin/mailman/listinfo/tajfutas  _______________________________________________Tajfutas mailing listTajfutas at lazarus.elte.huhttp://lazarus.elte.hu/cgi-bin/mailman/listinfo/tajfutas