[Tajfutas] árak

Scultéty Márton marton.scultety at mtfsz.hu
2013. Júl. 18., Cs, 12:11:06 CEST

Sziasztok!

Aki nem törli alapból Vida Pisti és/vagy Mets Miki leveleit, az
kihámozhatta, hogy idén nyáron lesz még egy verseny a
Vöröspocsolyás-háton, aug. 11-én vasárnap, amelyet a Silvanus SE szervez.
A pályák ezúttal a Nagy-kopasz és annak déli oldala felé fognak
kanyarodni. A főszervező Hegedűs Béla (én pedig egyéb szövetségi
elfoglaltságaim miatt szinte nem is veszek részt a rendezésben).

Ez egy felsőbb kategóriás regionális rangsoroló verseny akar lenni, az
OR-eknél alacsonyabb, de az RR-ek "adófizetési" plafonját átlépő díjjal.
Újításként viszont a versenyengedéllyel rendelkezők kedvezményt kapnak
az alap nevezési díjból - reméljük, ezt a kezdeményezést később mások is
átveszik, elősegítve ezáltal a versenyengedély-kiváltás növekedését és
azon keresztül a sportágfejlesztési terv megvalósítását, amely ugyebár
részben a versenyengedély-díjakból finanszírozza az utánpótlás-nevelő
klubok edzői támogatását.

Kiírás megtalálható az MTFSZ-honlapon, nevezni az ENTRY-ben lehet.

Üdv,
Skuló Marci