[Tajfutas] a pótszimbólról (történelem, igény, stb.)

István Zsebeházy zsebeisti at gmail.com
2013. Aug. 29., Cs, 11:22:21 CEST

Azért félreértés ne essék, bizonyos körülmények között nagyon is tud
segíteni ha előre megkapjuk a szimbóleumot. K.O. Ádámmal 5 éve a cseh VB
sprinten miután kisakkoztuk a rajt helyét, a szimból alapján megfejtettük
az egyes pontunk helyét egy 50m sugarú körben, ezáltal az első igen komoly
útvonalválasztást mi letudtuk a szálláson vegetálva. Az eredmény: Ádám
megnyerte az első átmenetet, én pedig... nos én is ott voltam.

De ha már mindenáron óvni akarjuk a környezetünket, legyünk következetesek.
A rajtszámok sokkal nagyobb felesleges szemetet termelnek. Maximum egy "A"
döntőben van valamelyest értelme, ha a rajtsorrend szerinti sorszámokat
rányaljuk, így szurkolóként lehet látványosságot generálni, számolgatni,
stb... A váltókon nem lenne hasztalan, de a tapasztalatok alapján
értelmetlen számok és 18-as betűméretű kategória megjelölések kerülnek csak
rá, ami úgyszintén nem éri el a célját. A Bizottságnak ezt is mérlegelnie
kéne.