[Tajfutas] ROB-Térképi ábrázolás

Vida Istvan vipisti at vipmail.hu
2012. Sze. 14., P, 10:57:57 CEST

Fiúk!
Azt nem értem, miért kell a térképre fogni saját hibáinkat! Én a selejtező térképrajtjától indüló fekete árkot néztem útnak és már  az első, úttól  jobbra levő pontomat, balra kerestem :-(. Egy térképen pedig akármilyen jó, lehet hibát, kifogást találni! De a térkép mindenkinek egyforma volt! ( sok ÚTTÖRŐ helyismerettel is rendelkezett , nekik "előnyt" jelentett a szalagozott átfutás a 71 út alatt!) :-).
 Nagyon tetszett nekem a ROB, de: a meddő "selejtezők" amit a szabályzat ír az nem tetszik! Inkább a ROB-on  futnék 3 fordulót is és annak összesített eredménye adná a bajnoki címet. Mert így szinte felesleges, hiszen ott van Ádámka RANGSORPONTJA! Az alapján is lehetne döntőt startoltatni!!
Valamint köszönöm a szép nagy térképet, ami már a falon népszerűsíti sportunkat!!
(egy kis propaganda szöveg még hiányzott róla!!-sokan tanulmányozzák!)
Üdv: ViPi