[Tajfutas] Térképi ábrázolás - kérdés

Tamás Tibor t.tamas1 at chello.hu
2012. Sze. 14., P, 09:46:12 CEST

Sziasztok!

Mint sítájfutó már több éve felvetettem azt a problémát, hogy Én mint szintévesztő nem "látom" a sítájfutó utak és a pálya berajzolásánál használt szín közötti külömbséget.

Mint tájkerékpáros, amennyiben egy lakott területen vannak berajzolva az átmenetek (lásd pl. senior VB sprint), szintén nem látom a külömbséget.

Na már most ennek fényében Tőlem elvárni, hogy egy sprint térképen meg tudjam külömböztetni az olívazöldet a 3-as zöldtől "sprintelés" közben, háááát...

Félreértés ne essék, meg tudom külömböztetni, ki tudom olvasni, csak sokkal több időmbe telik, mint eme fogyaték nélkül élő versenytársaimnak.

Ezt csak azért írtam le, hogy vannak még azért itt problémák! :))))
Sejtem, hogy csak nekem -aki a zöld és kék árnyalatit téveszti- valószínűleg soha nem fognak névre szóló más színű pályaberejzolást alkalmazni.
Elkönyveltem, hogy fogyi vagyok oszt kész, ezzel is adok némi előnyt vetélytársaimnak.
Ettől függetlenül továbbra is tájékozódok -keréken, havon és még lehet, hogy lábon is.

Üdv!
Tamástibi