[Tajfutas] Térképi ábrázolás - kérdés

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2012. Sze. 14., P, 09:22:02 CEST

Sziasztok!!

Hogy én se maradjak ki a sorból: Lényegében egyetértek Lujipapával, kivéve
a labirintusra vonatkozó megjegyzését. Én szeretem a Maccabi tervezésű
labirintusokat. Ami viszont engem nagyon tud zavarni: Odaérek egy nem várt
kerítéshez, keresem a térképen, de kiderül, hogy nincs rajta. Így jártam
tavaly a PTN első napján Bakonybélen is. Az idei ROB rendezői legalább
elaltatták a bekerített részen őrködő kutyát, mert a versenyen nem vettem
észre, hogy a nem ábrázolt kerítésen belül egy kutya is strázsált. Amikor
valami miatt délután visszamentem a selejtező terepére, akkor azonban
nagyon vicsorított rám az eb a vasútállomástól északra lévő 7-es alakú
épületet (vagy az azzal szomszédos épületet) környező kerítésen belül. -
Bakonyfütyülőn nem emlékszem, hogy volt-e kutya a kerítésen belül.

Kérdezem: ha egy kerítés olivazölddel jelölt tilos terület határán, vagy
3-as zölddel jelölt sövény mellett van, akkor nem kell ábrázolni?

Azt a feltételezést is megengedem, hogy be lett rajzolva a kerítés, de
olyan vékony vonallal, amit csak a sasszeműek látnak. A szárazárkok barna
pontsora is olyan mikroszkópikus méretű, ami a láthatóság határán van.
Főleg az a szárazárok, amelyik a rajtból kivezető út mentén van, Futás
közben nem láttam (emiatt elbizonytalanodtam, hogy jól indultam-e ki az
első pontból), otthon nappali fénynél látom, de esti villanyfénynél nem
láttam.

Mindettől függetlenül az összkép tekintetében nagyon tetszett, jó
versenyként éltem át az idei ROB-t.

Üdv:
Kéri Gerzson