[Tajfutas] Budapesti Diák-teremtájfutó Bajnokság

Viktor Morandini vik.poeta at gmail.com
2012. Jan. 17., K, 13:46:17 CET

Sziasztok!

Immáron 6. alkalommal kerül megrendezésre a *Budapesti Diák-teremtájfutó
Bajnokság*, mely most szombaton, azaz *január 21.-én* lesz Gazdagréten, a
XI. ker. *Törökugrató Általános Iskola* tornatermében (Bp. Törökugrató u.
15.).

A versenyen való *részvétel ingyenes* mindenki számára.

9:30-tól lehet jelentkezni, *10:00-tól* kezdődnek a bemelegítő pályák, s
11:00-kor lesz az első versenyfutam (összesen 4 döntő pálya), majd
12:30-körül kerül sor az eredményhirdetésre.

*Kategóriák*: alsós fiú/lány, felsős fiú/lány, középiskolás fiú/lány, nyílt
(bárki indulhat)

A kategóriák első 3 helyezettjei *oklevéldíjazásban *részesülnek.

Minden indulónak ingyenesen biztosítunk dugókát.

Mindenkit szeretettel vár a rendezvényre a Budapesti Tájfutók Szövetsége.

Üdv
Gyalog Zoli
0670/2298-132
zoligyalog at gmail.com