[Tajfutas] szakmai nap

Márkus Tamás toltelek at freemail.hu
2012. Jan. 17., K, 12:23:54 CET

Tisztelt (akár leendő) versenyrendezők!

Aki szeretne kellemes visszhangú, elismert versenyt rendezni és még nem vett részt a „Marketing és kommunikációs szakmai nap” elnevezésű előadásokon, az tegye meg február 11-én Budapesten!

Szombaton (2012. jan. 14.), Nyíregyházán azt tapasztaltam, hogy az előadók felkészülten érkeztek, tartalmas és érthető módon adták tovább az információkat. A Matyi témája felért egy versenybírói továbbképzéssel. Réka egy nagy esemény pénzügyi hátterébe segített belelátni, amit eddig nem sokan osztottak meg a közönséggel. Sándor rávilágított arra, hogyan szerezzünk támogatókat, ami nem feltétlenül bevételnövelést jelent, hanem akár a kiadásaink csökkentését. Ha ez nem teljesen egyértelmű, hallgasd meg és rájössz!

Köszönet mindhármuknak!

Márkus Tamás