[Tajfutas] erdő -> tüzifa ?

ivbalogh ivbalogh at freestart.hu
2012. Jan. 17., K, 14:52:10 CET

   Sziasztok!   a 2 héttel ezelőtti TTEV közben többek között 2 dolgot figyeltem meg az erdőben  -valakik szombaton az erdő közepén motoros fürésszel fát döntöttek-rengeteg hullott gally, vastagabb ág fekszik a földön , bogarak rágják, gombásodnak   Ugy tudom vannak köztünk erdészek Tőlük szeretnék kérdezni, pusztán kiváncsiságból   -tudom, hogy nemcsak tarvágás létezik szerencsére, tehát elképzelhető, hogy a fát az erdő közepén legálisan döntötték. de szombaton? ? mi a véleménytek?   -ugy emlékszem ifjabb koromban ugy 40 évvel ezelőtt az erdők alja nem volt ennyire teli hullott gallyal. igazam van? vagy csak nosztalgia?   -abban viszont nagyjából biztos vagyok, hogy a szurágta, gombásodó faanyag veszélyes az egészséges fákra. Miért nem szedik/szedetik össze?  el tudnám képzelni, hogy arra rászorulók ingyen összeszednék, ha elvihetnék téli tüzelőnek...   Mi a véleményetek?   balogh iván