[Tajfutas] Fwd: Re: Sportági marketing

péter kovács kovacsp969 at gmail.com
2012. Jan. 12., Cs, 09:06:17 CET

Jaaaaaj, csak óvatosan azzal az extrémmel!
Emlékeim szerint tavaly valami olyan hír röppent fel, hogy az extrém
sportolók csak módjával, ill. saját zsebük terhére vehetnék igénybe az
ingyenes orvosi ellátást.
Előbb-utóbb a tájfutás mint extrém sportág is felkerülhet a dohányzás,
mértéktelen italozás és egyéb önpusztító szenvedélyek mellé :-)
kovacsp