[Tajfutas] Fwd: Re: Sportági marketing

Pataki Gábor pataki.gabor at k-mail.hu
2012. Jan. 12., Cs, 08:59:23 CET

Én ezt már régóta mondogatom...
Az nem trendi, hogy belekezdek egy "nagymama", vagy "jóllakott Józsika"
által is űzhető sportba - egy fiatal szemében, de az igen, hogy "extrém
sportot űzök, és ha azt hiszitek könnyű, gyertek csináljátok utánam,
vért fogtok h...zni" ....
Ráadásul tavalyi felmérésben olvastam - nem magyar- hogy a tájékozódási
futás extrém sportág, még ha a legutolsók  egyike is, de extrém!

Gábor