[Tajfutas] Brutálfutás, ugyan má...

Zentai József jozsef.zentai at gmail.com
2012. Jan. 12., Cs, 09:56:36 CET

Sziasztok!

A Dani által említett linkre utalás nem újkeletű rendezvényt takar, hisz ez a megmérettetés már 2008-ra datálódik.
Akkor, valóban extrémnnek nevezhető volt a dolog, kizárólag a HŐSÉG miatt.
Egy motocross pályán (1 kör 1650 m) kellett 6 órán keresztül huplizni-homokozni, még meg nem döglöttél.
Egyébként az első rendezvényen, voltak olyan indulók, akiket, olykor ott találunk a TÁJFUTÓ versenyek részvevői között is!
Ha nincs Péter Attila szpíkerkedése (a régieknek talán még ismerős lehet a neve,-ment is egy kört a buckákon), akkor totál uncsi lett volna az egész. Ilyen rendezvény a mai világban már nem adható el, soha nem lesz tömegvonzó (részvevők száma+ életvitel+ gazd. helyzet stb..), de egy évben, egyszer, azért elmegy az "extrém"? hírközlések( a tájfutás még nem tart itt)közé. Brutálfutás, ugyan má...!. (A Hungárián is volt ilyen mély homok, akkor az nem volt brutálfutás!)

Itt is talán ha ötvenen voltak egyéni+ váltóval együtt. A fiúknál 63, 5 km, a nőknél majdnem 57 km kellett az elsőséghez. (Azért a teljesítményük előtt megemelem a kalapom)
Az én  véleményem szerint is tuti, hogy vmilyen formában a tájékozódási futás is extrém sport..., ha csak a tavalyi évre visszatekintek és eszembe jut a Pannon Tájfutó Napok I. napi futama, hát azt igencsak ide sorolnám.

Én inkább, nem ezt a buckafutogatást, hanem elsősorban a lengyelországi évente megrendezésre kerül mocsárkínlódást tartom futás szempontjából inkább egy extrém megpróbáltatásnak.

Szép napot mindenkinek!
Popey