[Tajfutas] Sportági marketing

péter kovács kovacsp969 at gmail.com
2012. Jan. 12., Cs, 08:47:43 CET

Nincs nagy rálátásom a terepfutóversenyekre, de általában az a sejtésem
róluk, hogy utakon, ösvényeken, és néha sárban, vagy köves talajon  vezetnek .
Tájfutóként ennél többet is el tudnék képzelni, valami ezeknél extrémebb
dolgot.
Hát úgy látszik, hogy amit ők akarnak, az már ilyesmi, az más kérdés, hogy
az ember fejében nem pont alföldi terep merülne fel egy ilyen kapcsán.
Egy közepesebb hegyvidéki terepen minden komolyabb kiépítés nélkül össze
lehetne hozni hasonlót, a Lajosforrás horhosaiban meg akár igazán extrémet
is. Persze itt a nézők (ha lesznek) jobban nyomon tudják majd követni az
eseményeket, joban lehet majd látni a szenvedést, szóval lesz valami
ketrecharc fílingje is a versenynek.
És abban teljesen igaza van Daninak, hogy ez is príma arculatépítő elem
lehet számunkra, csak meg kell találni az egyensúlyt. Vagy ki lehet
hangsúlyozni, hogy lehet ez egyszerre elgondolkodtató és szép, vagy vad és
brutális.
És az időjárásról még egy szót sem ejtettünk :-)

Kovács Péter
BBB