[Tajfutas] Sportági marketing

Marosffy Dániel marosffy at interface.hu
2012. Jan. 11., Sze, 16:23:10 CET

Imént kaptam ezt a linket:

http://www.futanet.hu/cikk/brutalfutas-hogy-tudd-mire-keszulj

Lényegében azt adják el, amit mi igyekszünk titkolni.

Hogy mennyire lesz sikeres, azt nem tudom, de nekem mindig volt egy
olyan érzésem, hogy a családbarát, bárki által elkezdhető sportág
képének erőltetésével öngólt lövünk. Íme ennek a szöges ellentéte, amely
lényegében az extrémsportok hozzáállásából próbál profitálni: nem ígér
mást, csak vért, verítéket és könnyeket. Ennek pedig van piaca.

Nem állítom, hogy ez a biztos nyerő tipp, de azért megfontolásra
ajánlott. A behirdetett rettenetes nehéz pálya legtöbb eleme, amúgy, egy
tájfutóversenyen tök hétköznapi, és 80 évesek is zokszó nélkül
megcsinálják, szóval kemények vagyunk mi, csak ebben nem látunk semmi
említésre méltót. Pedig lehetne.

D.