[Tajfutas] EgerNagydij 2011 oktober 29-30

István Zsebeházy zsebeisti at gmail.com
2011. Sze. 26., H, 12:28:21 CEST

"Aki számára ez "macera", vagy tudja magáról, hogy gyenge a szeme nyugodtan
vihet fejlámpát magával."
Csongor! Vitagenerálás legkisebb szándéka nélkül, ez pincekotrás
szerinted amúgy mennyire fair? Jópár éve (talán 5) volt hasonló módon
megrendezve a sprint futam Egerben, akkor csak az átfutás képezte a feladat
részét, de mivel nekem annyira defektes a szemem (az egyik konkrétan vak),
azon a szakaszon a korábban született szenior hölgyekkel voltam partiban, a
fiatalabb szenior hölgyek le is aláztak rútul a részidők alapján, nemhogy a
saját ellenfeleim. Pedig nem volt benn pont, egyszerűen csak abban a denevér
sötétben azt se láttam merre lépjek, a végén majdnem ott fetrengtem a saját
vizeletemben, mint egy megalázott kutya. Najó nem, de közel jártam hozzá. :)
Azt már csak mellékesen teszem hozzá, hogy ez a szakasz nekem 3 helyembe
került a végelszámolásnál. Na most, ha idén még pontokkal is fűszerezitek
akkor majd bontásnál azért valaki hozzon be, az egyik sarokban fogok
tapogatózni, a fallal társalogva.
Nem mondom, ízléses humorod van ezzel a fejlampion felajánlással. Mégis
miként gondoltad, azt még áruld el légy szíves? Az egész pályán az utcákon
is abban rohangáljak, mint egy idióta, vagy a bejáratnál szerencsétlenkedjek
a feltétellel, miközben a jól látó ellenfeleim hahotázva indiánszökdellve
rohannak be a kazamatába?
Eszemben sincs mások játékát elrontani, de ez a megoldás minden mókájával
együtt nem éppen versenyzőcentrikus, beláthatod.

Tengermély tisztelettel:

zsebeisti