[Tajfutas] EgerNagydij 2011 oktober 29-30

Kali Csongor kcsongor at takarnet.hu
2011. Sze. 26., H, 13:18:18 CEST

Kedves István!

Köszönöm az észrevételed, mi erre az igazat megvalva nem gondoltam(unk), és
nem poénnak szántam a megjegyzést, hanem tájékoztatónak.

Aki, úgy mint Te is, úgy érzi, hogy hátrányt szenvedne fejlámpa nélkül, és
"cikinek" érzi azzal végigfutni,
azoknak megoldjuk, hogy a bejáratnál várja őket a fejlámpájuk, és a
kijáratnál leadva a célba átvehesse azt.

Természetese ennek a rendszerét ki kell dolgoznunk, főleg ha tömegesen lesz
ilyen igény, hogy a bejáratnál
könnyen azonosítható legyen a sajátod, és ne keljen keresgélned azt a többi
között egy szatyor mélyén.

De azért az sem biztos, hogy jó, ha a mezőny fele eláraszt minket
fejlámpákkal, mert az életbe nem tudjátok kiválasztani a sájátotokat a nagy
halomból, és nem beszélve arról, hogy a pincerendszerben lent tartozkodó
többi versenyző sem nagyon értékelné, ha a szemükbe világítva akadályoznátok
őket a látásban. Ez azért kétéllű kérdés.

Ennek ellenére tartom a felajánlásunkat és a későbbiekben kidolgozzuk, hogy
a 0 időhöz képestmennyivel korábban kell leadnia a versenyközpontba a
cuccot, hogy átvehető legyen a bejáratnál.

Vagy tegyük föl a kérdést, hogy mely kategóriától fölfelé tervezzük úgy a
pályákat, hogy azok ne érintsék a pincerendszert?! Mert az idő még megvan
hozzá, hogy azt a néhány pályát amelyet érintenek ezek a kategóriák azokat
áttervezzem, ha más sem szeretné a "pincekotrást" bevállalni?!

Szervusz
Csongor