[Tajfutas] EgerNagydij 2011 oktober 29-30

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2011. Sze. 27., K, 19:32:19 CEST

 "Nem tudom lehet-e minősítő, rangsoroló versenyen földfelszín alá
ellenőrzőpontot elhelyezni!"
Popely ez így nagyon pontatlan kérdés, Jicsini sziklahasagék, vagy egy töbör
alja is a környező felszín alatt van, igaz nem mindíg fedett, de ez nem
lehet szempont.
Ha meg éjszaka futsz olyan (sötét)  mintha föld alatt lennél. Ha meg
Velencében a sikátorokban futsz az is hasonló lehet
Az kérdés, hogy pl mennyival több vagy kevesebb tájékozódási feladatot
jelent pl, egy nyiladékkockákból álló alföldi versenyhez képest. ja és kell
e tájoló? :-)
MM