[Tajfutas] Rekord! 990 induló a ROB-n! + ...

István Zsebeházy zsebeisti at gmail.com
2011. Sze. 9., P, 10:07:16 CEST

Jómagam is rokokós túlzásnak (és borzalmas szokásnak) érzem a versenyek
utáni panaszok áradatát, mintha mindenki csőre töltve várná mikor zúdíthatja
rá a másikra (rendezőre) minden panaszát, elfelejtve, vagy tudatlanságban
lubickolva, hogy mennyi munkát feccöltek abba, hogy azon a hétvégén ő
kikapcsolódhasson és élvezhesse a tájfutás szépségeit.

Persze Endrének ez a válasza sem a legszerencsésebb:

"Sajnos a versenyek utáni levelezgetések a "kifogáspestis" tipikus példájává
váltak, a verseny és a HTC meg az áldozatává."

Rendben, rossz szokás a folytonos panaszkodás, de azért a kritikát is
fogadjuk el, mert a másik oldal végül is fizetett a "szolgáltatásért."
És úgyvélem a számok korrekt elrendezése a térképen elég bagatell meló még
hajnalban is (tudom, mert én is szórakoztam már vele), és megbizonyosodtam
róla, hogy nem csak egy kategóriát érintett ez az éjszakába nyúló
figyelmetlenség, és 180-as pulzussal fátyolos tekintettel bezony melós dolog
kiolvasni ezeket.
Ezen felül a pontok helyes kihelyezése is úgyvélem alapvető dolog, aminek
szóvátételéért nem kéne pálcát törni a másik felett és önmagunkat áldozatnak
tekinteni. Nekünk a 21 A döntőjének 21-es pontja lett majdnem a karika
szélére eltéve, és persze messziről ordított, az előttem kacsázó K.O. Ádámra
mégis úgy kellett rászólnom, hogy dugja már le! (Utólagosan másodmagammal
kisétálva is egyértelmű volt, hogy a bokor másik sarkán lett leszúrva az
állvány)

Egy szó mint száz, mindkét oldalnak (rendező vs. versenyző) igaza van
részben, épp ezért előremutató hatása lenne, ha kicsit toleránsabbak és
objektívebbek lennénk a másikkal szemben. Tudom könnyen magyarázok így, hogy
itt fityeg két ezüst a polcomon. :)

A POCSB-s kegyetlenül ádáz terep ellenére én prímán éreztem magam mindkét
nap és ezúton is gratulálok a 10 híján 1000 indulóhoz és persze az egész
rendezvényhez!

Tengermély tisztelettel:

zsebeisti