[Tajfutas] MOM kupa - fontos infók!

István Zsebeházy zsebeisti at gmail.com
2011. Sze. 9., P, 09:35:08 CEST

Tisztelt tájfutó Sporttársaim!

Első körben szeretném felhívni szíves figyelmeteket, hogy a jövő hétvégi MOM
kupa nevezési határideje, szeptember 11-én, vagyis vasárnap éjfélkor lejár!
Mivel a verseny egyben Budapesti Csapatbajnokság is, ezért minden
érdeklődő klub- és csapatvezetőt megkérnék, hogy időben küldje el nevezését
a kiírásban feltűntetett címre, vagyis a: nevezes at mom-o.hu -ra!
Akinek esetleg nincsen csapata ne gyötrődjön kétségek között, hisz egyénileg
is értékelve lesz mindenki, aki mindkét napra nevez.

Második körben viszont "sajnos" meg kellett cserélnünk a két napot tőlünk
kívülálló okok miatt (rendezvény ütközés, erdészet nem tájékoztatott minket
ezzel kapcsolatban), így a második napi középtávú versenyen kerül
lebonyolításra a Bp-i Csapatbajnokság!
Kérném azokat a sportolókat, akik elküldték már a nevezésüket, de csak az
egyik napra, hogy vegyék figyelembe, hogy a pályahosszok is fel lettek
cserélve a két nap!
Versennyel kapcsolatos bármely kérdéssel kapcsolatban a fent említett e-mail
címre írjatok!
A javított kiírást ismételten csatoltam, a pályaadatok várhatóan a hét
végére publikálást nyernek!

Szeretettel várunk mindenkit jövő szombaton és vasárnap a Kopár csárdánál!

zsebeisti és a MOM-os tájfutók