[Tajfutas] Gáztározó megfejtve

dani at shivling.hu dani at shivling.hu
2011. Sze. 9., P, 11:08:33 CEST

Sziasztok,

Valóban ott van, ma reggel megkerestem, bár kevertem rá jó fél órát,
mert a tizenéves térképen már semmi nem igaz, és szó ami szó, tényleg
rútul el van rejtve (plusz én is hülye voltam, de ez mellékes).

Nagyon nem mentem bele, mert ez egyedül nem annyira jó játék,
társaságban viszont szívesen megnézném egyszer végpontig. Viszont az
az érzésem, hogy hamarosan le fogják zárni, mert most elég sokan
felfigyeltek rá. Az említett blogbejegyzés kommentjei között pl. ez
található:

"Azért nem rakjuk ki a koordinátákat, mert vannak tervek a helyszín
hasznosításra (nem nekem, ismerősömnek) és egyelőre jól is állunk. Nem
szeretnénk nagy felhajtást, amíg nem konkretizálódik a dolog."

A bejáratot őrző vasrács amúgy teljesen újnak tűnik, csak egy
mozdulat, hogy valaki lakatot tegyen rá.

Bent brutál lámpák kellenek, az én szintén nem gyenge fejlámpám semmit
nem ért.

D.