[Tajfutas] Fwd: sprint OB

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2011. Sze. 6., K, 19:07:24 CEST

a kerítéseket a jobb láthatóság érdekében kőfalakkal jelöltük, kőkerítés
volt. az átjárókat lila átjárójellel. ahol csapda lehetősége adódott, azt
tiltott területnek vettem. a feliratok alatt vékony fehér keret, az átmenet
lilája a fekete alatt a pont közepét jelölő /MTBO-ban ez szabályos/ a fekete
felett.
Senki nem panaszkodott, hogy átverte a térkép.

Csak azért küldöm el, hogy lássuk, meg lehet csinálni, és magyarországon
legaéább 15 olyan ember van aki képes is rá.
MM