[Tajfutas] ROB

Hajdu Kálmán hmarcell at startadsl.hu
2011. Sze. 7., Sze, 13:37:01 CEST

Az itteni igen élénk vitából is látható, hogy a ROB és a hozzá hasonló versenyek, nem a tájékozódásról. hanem a szerencséről és a vagányságról (ki mit mer bevállalni ki mit nem!) szólnak. Továbbá nem népszerűsítésről, hanem a helyi lakosság ellenszenvének felkeltéséről, mert a váci közönség inkább szidta, semmint éljenezte a versenyzőket, már amit a fiam mesélt abból ez jött le!

Régi szép emlékem Balatonfüredről az az úr aki a mólón ülve kampósbottal próbálta az arra futók lábát elkapni. Szerencsére igen csekély eredménnyel!

HK.