[Tajfutas] sprint OB

Kovalcsik István kovalcsik.istvan at gmail.com
2011. Sze. 6., K, 16:20:36 CEST

2011/9/6 Viktor Morandini <vik.poeta at gmail.com>:

>  a Lecsófesztiválról csak utolsó
> előtti pillanatban szereztek tudomást, ezért át kellett tervezni több
> pályát. Valószínűleg ennek tudható be, néhány apróbb figyelmetlenség (Zetor
> által említett 11-es pont sorszáma).

Teljesen egyértelmű, hogy minden versenyen, de legeslegesleginkább a
sprinten a nyomtatás (nyomdába küdés) előtt az OCAD által lepakolt
sorszámokat át kell nézni, és kézzel olyan helyre pakolni, ahol semmit
nem takar, és jól beazonosítható, melyik ponthoz tartozik.
Ellenőrzőbíróként az elmúlt években több országos verseny pályáit
néztrm át, s minden alkalommal külön is kértem a rendezőket, hogy ne
csak vezértérképet küldjenek, hanem minden pályát külön-külön is
kapjam meg a végleges sorszám elhelyezéssel. Alig volt olyan pálya,
hol egy az egyben el lehetett fogadni az OCAD számelhelyezéseit. Sok
pályában 3-4 számot is odébb kellett rakatni. (Más kérdés, hogy erre
volt-e még idő és kapacitás a verseny előtt.) Tanulság, hogy ez egy
kihagyhatatlan lépés!! Olyan, mint hogy a nyomatokra is vetünk egy-két
pillantást. Előzetesen nyomtatás előtt erre is kell figyelmet és időt
fordítani.

> A komphoz vezető utca egy részének letiltása számomra nem volt zavaró, bár
> nekem szerencsére még jó a szemem. És ezt se jókedvükben tiltották le a
> rendezők, hanem mert fel volt bontva az út.

Ez szerintem egyértelműen látszott, hogy ott mi van letiltva. Aki ezt
nem tudta kiolvasni, annak egyéb térképolvasási problémái is vannak.
Az apró, alig látható "van átjárás ott vagy nincs" helyek a
zűrösebbek.

> Az utólag berajzolt két fal pedig lehet nem felel meg a szabályzatnak, de a
> mellékelt térképen, úgy ahogy az enyémen is vastagabb mint az előírt, tehát
> még jobban is látszik mintha nyomtatva lett volna.

Attól függ, melyik rendezőhöz került, s az milyen vastag tollal volt
felszerelve, vagy mennyire nyomta rá. Az én pályámon vékonyabban
jelölték, de látszott, és nem mertem arra kockáztatni. A biztonság
kedvéért még tiltott útvonal pirosX-eket kaphatott volna, de így is
észlelhető volt.

> Sprint versenyt rendezni egy igazi rémálom, a sok nemvárt esemény miatt.
> Szerintem a lehetőségekhez képest nagyon jól megoldották a HTC-sek.

Szerintem is korrekt volt, apró bakik persze becsúsztak.

> Viktor

István