[Tajfutas] (nincs tárgy)

István Zsebeházy zsebeisti at gmail.com
2011. Okt. 24., H, 14:01:22 CEST

"a Tiponak hosszú évek szorgos munkájával sikerült életre kelteni azt a
néphitet, hogy szeretik, neadjisten élvezik az ilyen szívatást"

Miért Dani? Most őszinítén, szerinted nem élvezik? :) Az elmúlt 10 évben
annyiszor tapasztaltunk/-tam már hasonló pikáns finomságot a Tipo-s
versenyeken, hogy ennyi véletlen a világon nincs, akárki akármit mond.
:) Saját kedvenc tapasztalatom, a 2002-es szuhai (Tipo-s) Váltó OB-s DQ-m,
amikor az átfutó pont előtt, egy "völgy" névre hallgató pontot kellett volna
ledugattyúznom és dolgom végeztével mikor célbaértem ingecsak lefagyott az
orcámról a mosoly, mikor láttam, hogy "hiba". Kisétálva a tett színhelyére
trail-o-s hangulat kerített hatalmába, mert mérlegállásban kishíján elértem
három állványt is. Az egyik völgy volt, a másik talán egy kis tisztás (amit
végül is leböktem) és a harmadik lapos szénégető, mindez egy lankás avaros
völgyben. Ekkor vesztettem el a Tipo-s szüzességemet. Megkajáltam a cselt, a
Tipo pedig jó mesterként lenyomott egy virtuális barackot fejtetőmre.
Szerintem benne vagyok a magyar tájfutó mezőny legkevesebbbszer kódot néző
TOP 10-ében, mert képes vagyok több napos versenyeket is anélkül elrizikózni
(nem, nem ez a követendő példa), de az említett klub versenyein olykor
a fejemre tapétázom a pótszimbólt is.
Véleményem szerint nincs a világon semmi baj ezekkel "szívatásokba" áthajló
fondorlatokkal, és ne a rendezőkön akarjuk leverni a saját
figyelmetlenségünket esetleg hiányos tájékozódási hibáinkat.

Mondjuk a szimbólban azért voltak meglepő megoldások a hétvégén. Példának
okért az EVOB-on kitűzött 128-as pont megnevezése: sziklamező! Mellette lévő
rubrikában: kőmező! (déli része). Most akkor döntsük már el. :)

Egyébként bravúros volt a térkép (vagy csak nekem volt orbitális mázlim),
ezért külön köszönet!!

zsebeisti