[Tajfutas] jelolesek

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2011. Okt. 24., H, 13:12:33 CEST

Szia Fanni!

Kösz szépen, a tiéd már a 3. válasz a kérdésemre. Tóth Tamás válaszolt
először még éjjel, aztán Kovács Péter, reggel. Mivel egyiktek sem a
listán válaszolt, lehet, hogy még jönnek további válaszok a
kérdésemre. Pedig nyilván nem én vagyok az egyetlen a versenyzők
közül, aki nem ismeri ezeket a rövidítéseket, más is okosodna rajtam
kívül, ha az ilyen válaszok a listára mennének. Ezért, remélem nem
haragszol, hogy én most továbbítom a listának.

Üdv:
Gerzson