[Tajfutas] (nincs tárgy)

zala.ztc at zalaszam.hu zala.ztc at zalaszam.hu
2011. Okt. 24., H, 14:22:29 CEST

Sziasztok!

Csatlakozom KisZsebéhez!

Jó terep, jó térkép, jó rendezés!
Eltalált célhely, parkoló közel, normális büfé, gyors eredmények, rugalmas rendezők! Az EVOB-o több mint 100 pont!!

Nagyon jó OB volt, köszönjük a versenyt!

(pedig a ZTC egyik csapata is a 146-164 –es ponton csúszott el)

üdv
fehérfecó
ztc

ui.: a versenyzőimet magam is felkészítettem a várható “csalafintaságokra” a verseny előestéjén. Mert hát TIPO-s verseny!!! De előre tudtuk! Akár szándékos, akár nem. (egyébként hiszek Mozsárnak, hogy nem volt szándékos)