[Tajfutas] rendőrök büntettek meg egy MTB-st

Gerely Ferenc gerely at t-online.hu
2011. Május. 26., Cs, 15:54:16 CEST

Igen, ez így van. Most ismét elmélyültem egy kicsit a KRESZ
tanulmányozásában ami a bringát illeti. Véleményem továbbra is az, hogy
a magyarországi közlekedési szabályok pontos és a forgalomban történő
gyors értelmezése az időre menő verseny-rejtvényfejtéssel azonos kategória.

Ami a Rákóczi úton történő bringázást illeti, én kerülném. Ahogy az
aknamezőket kerültem Boszniában. Én pl. egyszer Kecskemétről bringáztam
Nyárlőrincre, de visszafelé már árkon-bokron keresztül jöttem. Pedig
szabad, bringaút sem volt sem járda, csak 5 másodpercenként kamionok.
Azóta jobban megválogatom, merre menjek.

A tapasztalatom, hogy a gyalogosok nagyon sokszor megijednek. Azt teszem
amit Dani, krákogok és bocsánatot kérek, de főleg a rosszul halló
idősekkel van gond. Ha csengetnék, ki tudja, mi történne (van egy kb. 3
grammos kis csengőm a bringán). Azért jó ha van, csak messziről kell
használni (hogy legyen ideje lombrózónak felkészülni, hogy dühében
amiért megzavartad, lerángathasson a bringáról).

Én szabálytisztelő vagyok, de ha a szabály betarthatalan, akkor nem
lehet betartani.

Feró