[Tajfutas] rendőrök büntettek meg egy MTB-st

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2011. Május. 26., Cs, 15:39:15 CEST

>  És pl. országúton kinek csengessek? Majd ettől fog lehúzódni a platós ifa?
> Ez is csak egy felesleges szabály. Kicsit több gondolkodást, mielőtt
> komolyabb büntetéseket szorgalmazol...
>
> Ha figyelmesen olvastad a levelem, nem az országúton óhajtom a csengetést,
hanem városban járdákon, erdőben pedig erdei ösvényeken és utakon. Illetve
ott sem, ha a mögém közeledő bringások annyira lelassitanak, hogy meg tudnak
állni, ha váratlanul (számukra váratlanul) jobbra vagy balra lépek. De az
ilyen bringás ritkább, mint a fehér holló.

Sok éves tapasztalat alapján irtam, amit irtam, ezen már nincs mit tovább
gondolkodnom.

Fél órával ezelőtt néztem be az ALLÉ-ban lévő Intersport üzletbe, feltűnő
helyen ott is látható egy tábla, amin fel van sorolva hogy mik a kerékpár
kötelező tartalékai. 5. sorszámú a csengő. Nem kérdeztem, de gondolom, náluk
kapható is akkor minden bringához.

Gerzson