[Tajfutas] Éjszakai OB - jó tudni

Marton János msamu at citromail.hu
2011. Május. 16., H, 23:10:33 CEST

   Sajnos vagy szerencsére, de ugyanezen a napon rendeztek egy budapesti utcai maraton váltó is ami néhány tájfutót elszipkázott... Üdv. Samu -- Eredeti üzenet -- Feladó: Kéri Gerzson  Címzett: tájfutó levlista  Elküldve: 2011. május 16. 18:1 Tárgy : Re: [Tajfutas] Éjszakai OB - jó tudni  Köszönet Serdülőéknek a 2 jó versenyért. Kár, hogy a Szentendre Kupára nagyon kevesen maradtak ott, sokan még a benevezettek közül sem, pedig ott is jó pályák voltak. Az éjszakain F70-ben indultak szerint a másnapi pálya még jobb volt. Nekem mind2 nap F65-ben egyformán jó. És gyakorlatilag minden részvevő, aki megvárta az eredményhirdetést, kapott valamilyen ajándékot. Úgy tűnik, hogy az egyesület bőkezűbb, mint a szövetség. Én az oklevél mellé egy táskát és egy fejpántot kaptam.   Talán újra kellene gondolni, hogy helyes-e egyszerre 3 helyen rendezni versenyt, különösen egy országos bajnokságot követő napon. Ahogy az eredménylistákból látom, a Kőbánya kupán még kevesebb versenyző volt.   Üdv: KG  _______________________________________________Tajfutas mailing listTajfutas at lazarus.elte.huhttp://lazarus.elte.hu/cgi-bin/mailman/listinfo/tajfutas