[Tajfutas] Éjszakai OB - jó tudni

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2011. Május. 16., H, 20:27:05 CEST

Pardon, tévedtem abban, hogy az OÉB helyszínén rendezett Szentendre Kupa
országos rangsoroló napján még 2 hazai verseny volt. Most látom a
versenynaptárban, hogy összesen 7 verseny volt kitűzve erre a napra.
(Viszont csak 2-t jegyeztem meg, mivel a Kőbánya és a Gyöngyös Kupa
versenyen történő részvételen gondolkoztam mint alternatív lehetőségeken.)

> helyes-e egyszerre 3 helyen rendezni versenyt, különösen egy
> országos bajnokságot követő napon.

Üdv:
Kéri G.