[Tajfutas] és még Kőbánya kupák!!

Vida Istvan vipisti at vipmail.hu
2011. Május. 17., K, 09:35:54 CEST

Sziasztok!
Sőt Gerzson a Kőbánya kupával, közös (50 méter) rajttal-céllal, közös pontokkal egy Turista tájékozódási verseny is volt! Voltak olyanok, akik a HOB után ITT vezették le az éjszakai fáradalmakat!! Nagyon jó, küzdelmes verseny volt!! Sajnálhatja aki nem ide jött!!!!  Ha a versenyek  "REKLÁMJÁT" , meghívásait személyre szólóan mások is tovább küldenék meg lehetne a tájfutó létszámot duplázni!!

A terepen az egyik pontnál a Farkas Sanyival találkoztam! (Biztos más tájfutó is indult ott is!) Gondoltam , ott is elindulok én is, de a felhők vészesen sötétedtek :-D

Hallgattam a Kosik Árpi közvetítését az ÉOB-ról! Amikor beértél még második voltál az Ivánt megelőzve! Akkor még csak hallgattam és nem találtam a live eredményeket :-(, de később a honlapról rátaláltam(még EH előtt! ) A Gáncs Kálmán miatt izgultam, hogy betaláljon a célba :-DD, ami az eredmény hirdetéskor sikerült is neki :-).sőt még a Bacsókát is megverte! (igaz előtte szóltam az Árpinak, hogy szóljon a Serdülőéknek keressék meg. Lehet ők hozták bé!!!  ) Már csak az a kb.1-5 kamera közvetítése és a GPS -es nyomonkövetés hiányzott , melyek közt váltogathattam volna!!
 De azért FEJLŐDÜNK!!!! Köszönet ezért a rendezőknek!!!
(ui .: kár hogy a Janó nem látta/hallotta :-) )

Üdv Pisti