[Tajfutas] Kategória összevonás - Agónia, vagy átalakulás?

Petrócki Ádám adam.futas at citromail.hu
2011. Már. 13., V, 19:49:08 CET

 Sziasztok!
Szerintem a baj nem ott van, ha egy rendező keresni szeretne a versennyel, hanem ha ez a színvonal rovására megy.
Ugyanakkor ha szponzor nélkül rendezzük a versenyeket, akkor a sportágban forgó pénzmennyiséget inkább csak csökkentjük, növelni nem tudjuk. Ennek oka, hogy a rendezésből származó bevétel nagy részét az egyesület nevezési díjakra költi, amiből másik rendezőnek származik bevétele, amit ő is versenyzésre költ, stb..
A kiadás oldalon ott vannak a nyomda, bérlés és egyéb költségek, tehát a pénz kifelé áramlik.

Szponzori bevételekkel két irányba lehet elmenni:
1. Ugyanakkora nevezési díj mellett több szolgáltatást nyújtunk a versenyzőknek, de a bevétel nem csökken
2. Ugyanakkora nevezési díj mellett ugyanannyi szolgáltatást nyújtunk a versenyzőknek, és nő a bevétel

Az első eset előnyeit azt hiszem nem kell magyarázni. A második módszer sem "lenyúlás" a rendező részéről, hiszen ezzel a sportágunkbanban forgó pénzmennyiség növekszik.
A saját rendezésű versenyeknél inkább az első irányba szoktunk elmenni.

Javítsatok ki, ha tévedek.
Üdv:
Petrócki Ádám
HTC