[Tajfutas] Kategória összevonás

Vida Istvan vipisti at vipmail.hu
2011. Már. 9., Sze, 13:35:46 CET

Pedig csak annyi kellene, hogy mindenki egy kis propagandát fejtsen ki!! Hívja meg korcsoportja tagjait és máris összejön az 5 fő!  (vagy 10 !)És lesz olyan mezőnye, amilyet szervezni tud!! Bár a rendezők propagandája is javítható!!  Vagy induljon a fiatalabbak között!!! Nem is célszerű minden kategóriát mindig megrendezni!! (Sőt:FELESLEGES!)
ViPi