[Tajfutas] Kategória összevonás

Bozán György bozan.gyorgy at gmail.com
2011. Már. 9., Sze, 13:13:41 CET

Minden olyan megoldási kísérlet, ami arra irányul, hogy kis létszám
esetén is
legyen minősítés, rangsorpont, érem, stb. csak azt éri el,
hogy még kevesebb lesz a nagy létszámú verseny,
ahol már megéri jó térképet csinálni,
a pályákkal kicsit többet foglalkozni.
Igaz, hogy ott esetleg szembesülni kell azzal, hogy nem én vagyok a
spíler...
Bx